12ewew        

Pokaz kolekcji BIZUU AW 2017/18`

By  |  0 Comments

 

 

BIZZU POKAZ

Pokaz kolekcji BIZUU AW 2017/18`

 

7 września w Praskiej Drukarni przy ulicy Mińskiej 65 w Warszawie duet BIZUU zaprezentował najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2017/18.

Głębokie, mocne kolory, takie jak bordo, granat czy intensywny fiolet, zdecydowanie zdominowały tegoroczną kolekcję. Nie zabrakło też klasycznej czerni, beży czy  charakterystycznego dla marki różu – w odsłonach od pudrowego po soczysty. Printy z motywem roślinnym, folkowe koronki i hafty oraz klasyczna krata, stanowią idealne uzupełnienie dla monochromatycznych kompozycji.

Obok klasycznych długości mini, propozycją duetu na ten sezon są między innymi plisowane spódnice o długości midi czy zwiewne suknie o długości maxi, bazujące na ludowym, kwiatowym princie. Nie zabrakło też często występujących w kolekcjach marki BIZUU falban – zarówno w stonowanym, jak i wielobarwnym wydaniu.

BIZUU

Absolutnym hitem sezonu są garnitury – łamiące stereotyp formalnego looku, prezentujące klasyczną elegancję w luźnym wydaniu. Wybory Projektantek na ten sezon  to różowy i czarny komplet z mięsistego sztruksu, idealnie dopasowany i  podkreślający sylwetkę, jak również klasyczny model w kratę, zachwycający swą geometryczną formą.

Nie zabrakło także propozycji dla miłośniczek denimu – jeansowe spodnie z wyższym stanem, wykończone ludowym lampasem zestawiono z jeansową koszulą wzbogaconą falbaną.

Ponieważ sezon jesień-zima zobowiązuje, w najnowszej kolekcji BIZUU znajdziemy dużo ciepłych rozwiązań. Pojawiły się w niej grube swetry o ciekawym splocie, zakończone obszernym, przedłużonym rękawem, jak również swetry w  ciekawie zestawione, wielobarwne pasy.

Zrzut ekranu 2017-09-08 o 13.36.51

Uzupełnieniem jesienno-zimowej garderoby są płaszcze z ludowym, kwiatowym haftem czy eleganckie sztuczne futro o długości maxi, wzbogacone ciekawą aplikacją.

Najnowsza kolekcja to konsekwentny nacisk na kobiecą siłę, która leży u podstaw marki. Projektantki po raz kolejny dedykują kolekcję kobiecie odważnej, świadomej modowo, rozumiejącej subtelne połączenia klasyki ze światowymi trendami.

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak jak zawsze postawiły na najwyższą jakość wykonania swoich projektów, używając do ich stworzenia wyjątkowych tkanin pochodzących z Włoch i Francji, wśród których znajdziemy kaszmir, jedwabie czy delikatne koronki, jak również autorskie printy na szlachetnych podkładach.

BIZUU

Najnowsze projekty marki BIZUU uzupełnione zostały obuwiem marki Badura. To już kolejna – trzecia odsłona współpracy obu marek. Stworzone według autorskiego projektu BIZUU modele były idealnym dopełnieniem looków z wybiegu.

Najnowsza kolekcja Badura x BIZUU to aksamitne czółenka na niskim obcasie w pastelowych kolorach – pudrowym różu, morskiej zieleni oraz fioletu. Na wybiegu pojawiły się również zamszowe kozaki z szeroką cholewą w dwóch odsłonach –  płaskie z falbaną oraz klasyczne na obcasie, w kolorach brązu, fioletu i granatu. Kolekcję na wybiegu dopełnił klasyczny traper z autorskim printem BIZUU.

Zrzut ekranu 2017-09-08 o 13.43.51

Już po raz kolejny stylizacje doskonale uzupełniły skarpetki marki Gatta, w specjalnie stworzonej pod kolekcję palecie barw. Na wybiegu pojawiły się również bordowe i butelkowo zielone kabaretki z dużymi oczkami.

Podczas pokazu mogliśmy podziwiać także najnowsze modele biżuterii marki LILOU – Partnera Głównego wydarzenia. Kolczyki Pawie z kamieniami, kolczyki L de Lilou z kryształami oraz pierścionki, naszyjniki i bransoletki z kolekcji Pióro oraz Eternity idealnie wpisały się w charakter kolekcji i dodały blasku stylizacjom na wybiegu.

Za reżyserię pokazu odpowiedzialna była niezastąpiona Katarzyna Sokołowska, zaś wszystkie zaprezentowane sylwetki powstały pod czujnym okiem Agnieszki Ścibior.

Kreatorką makijażu była Marianna Yurkiewicz, która przy wsparciu wizażystów i produktów marki PAESE stworzyła makijaż dopełniający stylizacje pokazu.

Zrzut ekranu 2017-09-08 o 13.45.56

Marka PAESE przygotowała specjalnie dedykowany do pokazu zestaw pomadek, w odcieniach idealnie korespondujących z lookami z wybiegu.

Fryzury do pokazu wykonali styliści współpracujący z VIP ROOM Łubiński Kowalski.

JOANNA KRUPA

Kreatorem manicure była marka INDIGO. Stworzony specjalnie do pokazu matowy nail look – w odcieniach beżu, różu, fioletu, bordo, granatu i zieleni, idealnie wpisał się w obecnie panujące trendy beauty.

O wygląd naszych Projektantek podczas pokazu zadbała marka BOGDANI, przy użyciu profesjonalnej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Obagi oraz zabiegów przy użyciu skoncentrowanej fali ultradźwiękowej o wysokiej częstotliwości.

Scenografię do pokazu, zaprojektowaną przez Annę Szczęsny, idealnie dopełniły produkty marki IKEA, pochodzące między innymi z katalogowych nowości. Ciekawe kompozycje z dywanów oraz rattanowe fotele i krzesła dodały charakteru pokazowej przestrzeni.

Zrzut ekranu 2017-09-08 o 13.54.26

Partnerami wydarzenia byli: Lilou – Partner Główny pokazu, marka Braun, Badura, Cisowianka Perlage, BOGDANI, Gatta, PAESE, INDIGO, VIP ROOM Łubiński Kowalski, Salon Optyczny Andy&Mag, IKEA a także Martini, którego smakami Goście raczyli się w strefie afterparty pokazu oraz marka Whirlpool- której ambasadorem kampanii 6-ty Zmysł Projektanta jest BIZUU.

Współorganizatorem pokazu była agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT , a patronat medialny nad wydarzeniem objęli: ELLE, Gala, Glamour , Fashion Post, MIUMAG, Jastrząb Post oraz DYKF by Anna Puślecka.

Mimo, że tym razem na pokazie zabrakło kapsułowej licencyjnej kolekcji – do czego Projektantki zdążyły nas już przyzwyczaić – jej miejsce godnie zastąpiły animowane aplikacje potworów w futurystycznym wydaniu, które pojawiły się na swetrach i dużych, sportowych torbach.

Zrzut ekranu 2017-09-08 o 13.56.42

Pierwsze modele z kolekcji dostępne są w sprzedaży już następnego dnia po pokazie we wszystkich butikach BIZUU, a także sklepie online – www.sklep.bizuu.pl. To kolejna miła wiadomość dla klientek marki.

krupińska

Zrzut ekranu 2017-09-08 o 14.35.38

OPRAWA POKAZU BIZUU jesień/zima 2017/18

REŻYSERIA: Katarzyna Sokołowska

STYLIZACJA: Agnieszka Ścibior

MAKIJAŻ: Marianna Yurkiewicz oraz wizażyści marki PAESE

KOSMETYKI: PAESE

FRYZURY: VIP ROOM Łubiński Kowalski

PAZNOKCIE: INDIGO

BUTY: BADURA

BIŻUTERIA: LILOU

RAJSTOPY: GATTA

OKULARY: Salon Optyczny Andy&Mag

SCENOGRAFIA: Anna Szczęsny

ELEMENTY SCENOGRAFII: IKEA

PRODUKCJA: 180heartbeats + JUNG v. MATT/ BIZUU

Load More

Comments

comments

Joanna Stępień

Doktor UWr PR & Brand Management, Corporate Identity and Communications Design.

You must be logged in to post a comment Login

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com