12ewew        

Słodycz w brytyjskim wydaniu hiszpańskiej marki SweetMatitos w jesienno – zimowej kolecji „Winter Ball Season”

By  |  0 Comments

Zrzut ekranu 2018-03-22 o 12.05.51

Markę pret-a-porter tworzy para Matias (Chile) i Tito (Hiszpania), którzy siedzibę swojej firmy mają pod Barceloną. Nie dziwi zatem, że na fashionweeku, który odbywa się regularnie w Barcelonie ( Barcelona 080), postanowili po raz kolejny zaprezentować swoje propozycje na jesień/zimę 2018-19. Nasza dziennikarka i blogerka modowa La Rubia odwiedziła ostatnią edycję i postanowiła przybliżyć nieco polskim czytelnikom hiszpański fashion.

sweet matitos

W projektach SweetMatitos znajdziecie odzwierciedlenie wszystkich wartości, jakie są najważniejsze dla tej pary projektantów, m.in. rodzina, przyjaciele, spokój domowego ogniska oraz umiłowanie natury. Matias pracuje nad częścią kreatywną marki, podczas gdy Tito czuwa bardziej nad prozaicznymi zagadnieniami związanymi z prowadzeniem biznesu.

Nigdy nie jesteśmy po pracy, bo nie ustaliliśmy sobie żadnych granic pomiędzy pracą, a domem. Nasza praca to my, dlatego nie mamy takiej potrzeby, aby to rozgraniczać”

-powiedział Tito naszej dziennikarce. SweetMatitos reprezentuje kobietę z klasą, autentyczną, wrażliwą oraz wyzwoloną, z silnym zamiłowaniem do luksusu.

Zrzut ekranu 2018-03-22 o 12.04.18

Inspiracją kolekcji Winter Ball Season było piękno wyspiarskiej aury panującej w okresie jesienno-zimowym oraz klasyczny angielski szyk i szkockie wzornictwo. Kolekcja była ucieleśnieniem typowych brytyjskich kolorów, tekstur i szkockich krat. Błysk królował zarówno na zamszu czy jedwabiu. Kluczem do kolekcji był przede wszystkim kolor. Nie tylko klasyczne dla angielskiego stylu odcienie brązu i zieleni, ale też bardziej odważne i intensywne kolory: głęboka butelkowa zieleń, śliwka, fuksja czy oranż. Nie zabrakło także obecności srebra, które już od zeszłego sezonu jest jednym z najsilniejszych trendów.

Zrzut ekranu 2018-03-22 o 12.04.01

„W zimowej kolekcji kolor był dla nas najważniejszy. Chcieliśmy przekazać nasze wartości, które czerpią źródło z historii naszego partnerstwa i miłości. Dlatego też w naszej kolekcji nie znajdziecie czarnego, bo w naszej historii nie ma takiego koloru. Jesień i zima nie musi oznaczać, że wszystko jest ciemne i ponure. I właśnie dlatego, poprzez kolor chcieliśmy pokazać, że jest to radosny okres roku,  w którym kobieta powinna być energetyczna i żywiołowa.”

-powiedział zaraz po pokazie Matias.

Polecamy wam zapoznać się z projektami marki SweetMatitos, które znajdziecie na stronie www.sweetmatitos.com, bo zdecydowanie biją na kolana konkurencję, niezaprzeczalną świeżością i dbałością o szczegół. Może jest to wynikiem genów Matias, którego prababka pochodziła z Polski? Zajrzyjcie i przekonajcie się sami, czy widać tam słowiańską duszę. 

syprzak

 

Load More

Comments

comments

Dagmara Syprzak

Dagmara Syprzak. z wykształcenia spec. biznesu międzynarodowego. Na co dzień La Rubia, prowadzi bloga modowego www.larubia.com.pl. Zajmuje się także social mediami swojego męża sportowca i współtworzeniem Stowarzyszenia Kamil Syprzak for Kids, działającego na rzecz promocji piłki ręcznej wśród młodzieży, które organizuje m.in.event Sypa Camp. Prywatnie amatorka gotowania, szeroko pojętego eko lifestylu i pilatesu.

You must be logged in to post a comment Login

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com