12ewew        

Nowe marki w strefie The Designer Gallery w Galerii Mokotów

By  |  0 Comments

Zrzut ekranu 2017-04-10 o 22.32.55

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 09.51.13

Flagowy salon polskiego projektanta oferuje  kreacje na specjalne okazje, jak i casualowe projekty. Szlachetne materiały, dbałość o detale – to znaki rozpoznawcze wszystkich kolekcji Mariusza Przybylskiego, które od kliku dni można kupić także w Galerii Mokotów.

Nowym miejscem jest również Warsaw Concept Store – powierzchnia dedykowana specjalnie dla projektantów zarówno znanych i o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i tych, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie modowym, a także dla dystrybutorów światowych marek. W Warsaw Concept Store dostępne są m.in. propozycje  Just Paul, Bunny the Star, Zuo Corp, Mariusza Brzezińskiego, Andy&Mag, duetu Paprocki & Brzozowski, Thecadess, Chaos, Milago, VaBene, Juko Design i wiele innych.

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 09.49.25

Zrzut ekranu 2017-04-10 o 22.35.05

W konceptach unikatowych sklepów działających tylko przez określony czas od kilku dni dostępne są  intersujące nowości. Na Poziomie I w Galerii Mokotów swoje miejsce znalazły kolejne polskie marki:

- BAWSOME

Niepowtarzalne, unikalne okulary przeciwsłoneczne – inspirowane przeszłością, przepuszczone przez filtr przyszłości – to znak rozpoznawczy marki. Wszystkie modele oferowane przez markę to koncepcje głęboko przemyślane, surowe, technologiczne, wyraziste – ale jednocześnie z duszą. Okulary BAWSOME powstają w wyjątkowy sposób. Oprawy drukowane są w metodzie 3D w najbardziej zaawansowanym laboratorium Materialise NV w belgijskim Leuven, z wykorzystaniem najwyższej jakości sproszkowanego poliamidu. Powstałe oprawki podlegają serii procesów post-produkcyjnych i jakościowych, które zmieniają surowe wydruki w gotowy produkt: piaskowanie i kąpiel w kamiennej komorze, następnie kilkukrotne farbowanie, które zapewnia głębie i świeżość kolorów. Oprawki, w które są wyposożane okulary, to ultra płaskie, polikarbonowe soczewki, niezwykle wytrzymałe, produkowane na specjalne zamówienie przez Carl Zeiss ™.

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 09.33.46

- SHALLWE

ShallWe, kolejna z marek debiutujących w przestrzeni The Designer Gallery. Powstała z miłości do jedwabiu i pragnienia używania tego najszlachetniejszego z materiałów na co dzień. Projekty marki to znacznie więcej niż zwykłe apaszki – najwyższej klasy materiały, w połączeniu z zaskakującymi projektami graficznymi, a wszystko to wykonane z największą dbałością.  Drukowane cyfrowo wzory o wyrazistych i soczystych kolorach to znak charakterystyczny marki. Ręczne wykończone apaszki dają efekt „oprawionego obrazu”.  Chusty, apaszki i poszetki ShallWe produkowane są w limitowanych seriach do 50 sztuk każdego wzoru i koloru.

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 09.39.08

- BODYMAPS

Młoda polska marka tworząca wyjątkowe stroje kąpielowe – połączenie klasycznych, kobiecych krojów, niebanalnej kolorystyki i charakterystycznych detali nawiązujących do lat 50., 60. i 70. W swojej ofercie proponują zarówno stroje jedno- jak i dwuczęściowe, w których inspiracje przeszłością łączą się z wysokiej jakości, technologicznym podejściem do materiałów i dbałością o wykończenie. Kostiumy produkowane są  w Polsce w krótkich seriach.

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 09.40.17

- BALAGAN / Elementy

Tworzone w duchu prostoty, a jednocześnie precyzyjne w formie i wykonaniu ubrania  marki cechuje minimalizm i starannie dobrane tkaniny.  Oto klasyka opowiedziana w nowy sposób, skupiona na formie i dokładności projektu. Projektanci przywiązują również wagę do sposobu ich wytwarzania oraz sprzedawania współtworzą Transparent Shoping Collective – grupę projektantów prowadzącą otwarty dialog z odbiorcą polegający m.in. na dzieleniu się szczegółowymi informacjami na temat produkowanych ubrań i kosztów z tym związanych.  Powstające na warszawskiej Pradze propozycje dostępne są od kilku dni również w strefie The Designer Gallery Galerii Mokotów.

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 09.44.29

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 10.13.57

Funkcjonujący od kilku miesięcy projekt The Designer Gallery w warszawskiej Galerii Mokotów skupia w jednym miejscu butiki największych światowych i polskich marek, tworząc aleję wypełnioną  butikami oferującymi różnorodne i unikalne propozycje. Od dawna w miejscu tym dostępne są propozycje takich marek jak m.in. La Mania, Lidia Kalita, Bohoboco, Pinko, Dior i wiele innych.

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 09.56.28

* * *

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.

Zrzut ekranu 2017-04-11 o 10.04.24

Comments

comments

Joanna Stępień

Doktor UWr PR & Brand Management, Corporate Identity and Communications Design.

You must be logged in to post a comment Login

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com